وکیل دعاوی شرکتها در یزد : قبل از اینکه  به طرح مبحث حقوقی  شرکت‌های تجاری در یزد بپردازیم ،  بهتر است اول به شناخت مختصری پیرامون استانمان برسیم. یزد شهربادگیرها، وچرخه‌ها، ساختمان‌های سنتی و مردمان با فکر اقتصادی بالا، شهری که در بسیاری از مباحث جزو اولین هاست. مثل اولین صندوق امانات جهان یا بزرگترین شهر خشت و گلی جهان و همچنین دارنده طولانی‌ترین قنات جهان. همه این‌ها به خاطر سابقه فرهنگی کهن شهرمان و رشد کردن انسان‌های سخت‌کوش به خاطر شرایط اقلیمی سخت  دوره‌های مختلف تاریخی می‌باشد.

وکیل دعاوی شرکتها در یزد
وکیل دعاوی شرکتها در یزد مریم شایق

 وجود همین انسان‌های سخت‌کوش و و اقتصادی باعث شده که شهر و استانمان یزد،  یکی از صنعتی‌ترین استان‌های کشور باشد. وجود کارخانه‌های بزرگ کاشی و سرامیک در میبد و اردکان،  و همچنین وجود کارخانه‌های گندله سازی و شیشه در این شهرها، ارخانه‌های فولاد و نساجی در شهر یزد،پرورش و تولید محصولات کشاورزی و گلخانه‌ای در این شهر و همچنین مهریز و تفت و خاتم، از قبیل پسته، سیفیجات  گلخانه‌ای و  میوه‌جات  و وجود معادن غنی در بافق و بهاباد ،  وشه‌ای از پتانسیل بالای اقتصادی و صنعتی استان یزد می‌باشد.

 طبق گفته های  ریاست  سازمان صنعت و معدن و تجارت یزد،  استان ما در زمینه تولیدات صنایع فولاد و نساجی و از همه مهمتر کاشی و سرامیک، رتبه اول کشوری را دارد. به طوری که ۱۵درصد  محصولات فولادی و  ۶۰ درصد تولیدات کاشی و سرامیک و چینی آلات بهداشتی و ۲۷ صنایع نساجی و تولیدات آن تعلق به استان یزد می‌باشد که باعث فعالیت بیش از ۳۲۱۶ کارخانه که در قالب شرکت های تجاری فعالیت می‌کنند و با اشتغال مستقیم ۱۰۳ هزار نفر و همچنین وجود هزاران شرکت خدماتی و تولیدی و تامینی وابسته و همچنین وجود  ۷۰۹ معدن فعال  ارای پروانه بهره‌برداری سازمان صنعت معدن و تجارت و شرکتهای وابسته ، شده است.

وجود این پتانسیل بالا باعث تشکیل شراکت‌های اقتصادی بزرگ و کوچک چه در زمینه صنایع اصلی و  و چه در حوزه خدمات مرتبط و جانبی اعم از تولیدی و تامینی بین افراد، چه به صورت شخصی و مشارکت مدنی و چه به صورت فعالیت در قالب شرکت‌های تجاری ثبت شده و متاسفانه وجود اختلافات بین شرکا و یا اشخاص ثالث،  ما را بر آن داشت تا مقاله مختصری پیرامون شرکت‌های تجاری در یزد ، مسائل حقوقی و دعاوی مرتبط آنها تهیه و تنظیم کنیم. با توجه به اینکه مسائل مالی و حقوقی شرکت‌ها بسیار پیچیده و براساس نوع شرکت‌ها، متفاوت می‌باشد، حتماً اگر ر فعالیت‌های روزمره تجاری خود که به نحوی ا شرکت‌های تجاری مرتبط است، دچار سوء تفاهمات و اختلاف‌هایی شدید ، قبل از انجام هر کاری بهتر است ضمن مطالعه این مقاله ترجیحاً با یک وکیل متخصص در حوزه شرکت‌های تجاری در یزد مشاوره بگیرید

مقاله در حال تکمیل ...

برای موفقیت در پرونده های حقوقی و کیفری ، وجود تخصص لازم و ضروری می باشد. اما یک مورد ضروری تر ، وجود تمرکز و دقت در بررسی پرونده ها ، مطالعه بدون وقفه و تطبیق موضوعات مورد نظر با قوانین جاری ، شناخت طرفین دعوا به خصوص طرف مقابل دعوای ما و خلاصه کلام وقت گذاشتن برای پرونده قبل از جلسه دادرسی و یافتن بهترین راه جهت دفاع و به سرانجام رساندن به نحو مطلوب پرونده موکل و در صورت لزوم همراهی و پیگیری بعد از صدور رای می باشد. در همین راستا افتخار من ، مریم شایق ، وکیل پایه یک دادگستری و کارشناس ارشد حقوق خصوصی به عنوان یک وکیل جوان و مستقل در یزد ، سرپرستی و همکاری با یک تیم حقوقی متخصص شامل تعدادی از وکلا و حقوقدانان با تجربه در زمینه کارهای مختلف می باشد.امید است که با بهره گیری از دانش و تخصص های مختلف ، بهترین نتیجه و پاسخ را به اعتماد شما عزیزان و موکلین گرامی بدهیم.

 


آدرس دفتر : یزد ، میدان مهدیه ، ابتدای بلوار منتظر قائم ، جنب برنج عیاران ، طبقه فوقانی مبل آس ، تلفن : 09122026205

 

مریم شایق - وکیل پایه یک دادگستری یزد
مریم شایق - وکیل پایه یک دادگستری یزد